Eerste dagen Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van ChesneyEmma - WaarBenJij.nu Eerste dagen Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van ChesneyEmma - WaarBenJij.nu

Eerste dagen Singapore

Door: Chesney

Blijf op de hoogte en volg

09 Oktober 2014 | Singapore, Singapore

Hallo allemaal,

Eindelijk is het begonnen, de reis die ik al zo lang wilde maken. Het was een heftige start. De eerste kreten "Ik wil gewoon weer naar huis" zijn gedaan, maar nu ik hier al twee dagen rond loop op mijn nieuwe slippers ben ik al redelijk gewend. Ik zit ondertussen al in mijn tweede hostel in Chinatown. Er zijn hier allemaal leuke tentjes en je kan overal lekker eten. Twee straten verderop is "The Food Street", een hele straat met allemaal restaurantjes en andere eetgelegenheden...ETEN! :-)
Verder is het hostel superfijn en schoon. De mensen zijn erg aardig en even een fun fact tussendoor; je mag niet met je schoenen het hostel binnen. Bij de deur ligt dan ook een hele berg schoenen van alle mensen die hier verblijven en als je weggaat is het af en toe een hele zoektocht. :-)
Qua het doen van bezichtigingen staat de tellernog steeds op nul, maar vanavond staat er een riviercruise op het programma samen met een meisje dat ik heb ontmoet in het hostel, super relaxte chick uit Engeland!
Het is allemaal zo indrukwekkend hier. Gewoon rondlopen is al een ervaring op zich, je kijkt je ogen uit.

Keep in touch!

Liefs, Chesney

  • 09 Oktober 2014 - 16:03

    Gerry Riede:

    Hi Chesney,

    Goed te lezen dat je goed bent aangekomen en dat je het al aardig naar je zin hebt.!
    maandag as. vertrekt Emp, Hoop dat ook dat goed zal gaan en dat jullie elkaar snel zullen vinden.
    Fijne tijd in Singapore !
    En tot mails,

    liefs
    Gerry

  • 11 Oktober 2014 - 03:55

    Chesney:

    Hi Gerry,

    Nu ik hier een paar dagen ben, merk ik pas hoe snel de tijd gaat. Ik vlieg over een paar uurtjes alweer naar Kuala Lumpur dus Singapore zit er alweer op.
    Ik kijk ernaar uit om Emma in Nieuw-Zeeland te zien. Ik denk dat dat helemaal goed gaat komen en hooo dat ze een fijne vlucht zal hebben. Het is zo gaaf hier, je ontmoet zo snel nieuwe, leuke mensen! Ook al kan het soms best eenzaam zijn, zo in je eentje.

    Liefs,
    Chesney

  • 11 Oktober 2014 - 03:55

    Chesney:

    Hi Gerry,

    Nu ik hier een paar dagen ben, merk ik pas hoe snel de tijd gaat. Ik vlieg over een paar uurtjes alweer naar Kuala Lumpur dus Singapore zit er alweer op.
    Ik kijk ernaar uit om Emma in Nieuw-Zeeland te zien. Ik denk dat dat helemaal goed gaat komen en hooo dat ze een fijne vlucht zal hebben. Het is zo gaaf hier, je ontmoet zo snel nieuwe, leuke mensen! Ook al kan het soms best eenzaam zijn, zo in je eentje.

    Liefs,
    Chesney

  • 11 Oktober 2014 - 03:55

    Chesney:

    Hi Gerry,

    Nu ik hier een paar dagen ben, merk ik pas hoe snel de tijd gaat. Ik vlieg over een paar uurtjes alweer naar Kuala Lumpur dus Singapore zit er alweer op.
    Ik kijk ernaar uit om Emma in Nieuw-Zeeland te zien. Ik denk dat dat helemaal goed gaat komen en hooo dat ze een fijne vlucht zal hebben. Het is zo gaaf hier, je ontmoet zo snel nieuwe, leuke mensen! Ook al kan het soms best eenzaam zijn, zo in je eentje.

    Liefs,
    Chesney

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 25 Sept. 2014
Verslag gelezen: 293
Totaal aantal bezoekers 3987

Voorgaande reizen:

06 Oktober 2014 - 01 Mei 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: