Singapore/Kuala Lumpur - Reisverslag uit Singapore, Singapore van ChesneyEmma - WaarBenJij.nu Singapore/Kuala Lumpur - Reisverslag uit Singapore, Singapore van ChesneyEmma - WaarBenJij.nu

Singapore/Kuala Lumpur

Door: Chesney

Blijf op de hoogte en volg

11 Oktober 2014 | Singapore, Singapore

Hoi allemaal,

De tijd gaat hier zo snel nu ik hier al een paar dagen zit. Singapore is dan ook alweer voorbij en nu zitten we in Kuala Lumpur. Mijn laatste twee dagen in Singapore waren onwijs chill. De rivier cruise is uiteindelijk niet meer door gegaan, omdat het gewoon veel tevroeg was (10 uur, laten we het op jetlag gooien :-) ) en ik daarna andere dingen ben gaan doen. Ik heb uiteindelijk toch nog redelijk wat van Singapore gezien samen met Savita en Sheileen die ik via mijn moeder ken en toevallig ook in Singapore waren. Dus het was alsof thuis toch een beetje hier was :-) . Zo zijn we naar Marina Bay geweest, Merlion Park, Raffles hotel, Sentosa en nog een aantal plekken. Leuk!

In Kuala Lumpur zit ik in het fijnste hostel ooit. Het is superluxe (want ja..we zijn dan wel aan het backpacken, maar luxe hebben we nog niet helemaal losgelaten) met een bar, restaurantje, chille binnenplaatsen, leuke feestjes (van wat ik heb gehoord van iemand die ik heb ontmoet in Singapore. Op zijn aanraden zit ik hier dan ook.) En de was word gedaan waar ik uiteraard voor heb betaald, maar ach eerlijk is eerlijk. En het is hier toch goedkoop :-) .
Vergeleken met Singapore ervaar ik Kuala Lumpur wel als een chaos tot nu, maar het ligt er natuurlijk ook aan waar je zit en wat je gewend bent. Er stonden net een aantal agenten te fluiten op de weg en iedereen begint als een gek te rennen en te rijden in de auto.
Ik wil jullie nog zoveel meer vertellen, maar er is hier een feestje gaande op het dakterras en dat kan ik uiteraard niet missen natuurlijk :-) .

Liefs,
Chesney

  • 11 Oktober 2014 - 21:34

    Savita:

    Chesney,
    Super dat je het naar je zin hebt in Kuala Lumpur!
    Wij, sheileen en ik moeten wel aan je denken.
    Wij hopen dat je ontzettende veel ervaringen opdoet en
    vind wat je zoekt in je reis. Vergeet niet naar de twin towers
    te gaan in Kuala Lumpur dat is echt de moeite waard.
    Blijf lekker je zelf en zoals ik al zei, ook al ben je zo ver weg
    van je familie en vrienden, je bent nooit alleen! Zoveel mensen
    denken aan je en leven met je mee en volgen je. Ik ben
    daar ook 1 van! Maak er een mooie reis met mooie herinneringen
    en we spreken elkaar weer als je terug bent. En je mag altijd appen
    op mijn nummer die je hebt als je nog iets wilt weten.
    Ik Heb je maar 1 dag gekend maar je hebt indruk op ons gemaakt.
    Het allerbeste! Liefs Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 25 Sept. 2014
Verslag gelezen: 224
Totaal aantal bezoekers 3998

Voorgaande reizen:

06 Oktober 2014 - 01 Mei 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: