Op naar Nieuw-Zeeland - Reisverslag uit Boskoop, Nederland van ChesneyEmma - WaarBenJij.nu Op naar Nieuw-Zeeland - Reisverslag uit Boskoop, Nederland van ChesneyEmma - WaarBenJij.nu

Op naar Nieuw-Zeeland

Door: Emma

Blijf op de hoogte en volg

13 Oktober 2014 | Nederland, Boskoop

Alles is ingepakt, uitgezocht en geregeld. Mijn backpack zit vol, maar dan ook echt VOL! Zo’n zak is snel gevuld, dus heb de helft thuis moeten laten. Koen vertelde me dat er een man met vier voorwerpen door Nieuw-Zeeland is getrokken, dan moet het mij ook wel lukken met heel wat meer. Ik prop Guus nog even vol met kattensnoepjes zodat hij mijn schuldgevoel weg kan eten, gelukkig wordt hij goed verzorgd. Op naar Nieuw-Zeeland, (inclusief tussenstop van zeven uur in Taipei,slik) achter m’n grote kleine vriendin aan, Ik heb er zin in!

Liefs Emma

  • 13 Oktober 2014 - 12:14

    Cisca:

    Hoi Emma,

    Jouw grote kleine vriendin kijkt al uit naar jullie hereniging in Auckland. Jammer dat je zo'n lange tussenstop hebt in Taipei, maar het is ook goed na een lange vlucht vanuit Amsterdam even je benen te kunnen strekken.
    Geef Chesney maar een hele dikke knuffel van ons allemaal, we missen haar, maar wensen jullie een fijn avontuur toe.

    Groetjes,
    Cisca

  • 20 Oktober 2014 - 08:35

    Elly Stolk:

    Hallo emmy ik erns jou een mooie reis en dat je veel plezier mag beleven dikke knuffel elly x

  • 20 Oktober 2014 - 12:22

    Leonne:

    hallo lieve em en chesney natuurlijkook .
    we hebben jullie bloch nu en we gaan jullie volgen!!
    vertel vooral uitvoerig aan ons ärme achterblijvers!!!
    geniet je het gekkenhuis in .
    met heel veel plezier!
    liefs paul en leonne

  • 27 Oktober 2014 - 16:53

    Chickenwing:

    Heel veel plezier Emsie:)
    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 25 Sept. 2014
Verslag gelezen: 332
Totaal aantal bezoekers 3994

Voorgaande reizen:

06 Oktober 2014 - 01 Mei 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: