Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van ChesneyEmma - WaarBenJij.nu Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van ChesneyEmma - WaarBenJij.nu

Auckland

Door: Ches&Em

18 Oktober 2014 | Nieuw Zeeland, Auckland

Dag lieve mensen !
Even snel een berichtje we hebben nog maar 10 min internet dus we moeten wel snel zijn. Het gaat hier goed in Auckland wel wat spierpijn in de billen door alle wegen die stijl omhoog lopen! Gisteren naar het Art museum geweest, erg indrukwekkend. Het albert park dat grenst aan het museum is prachtig mooie bomen en gezelligheid! Hebben al mooi weer gehad, helaas vandaag regenachtig:( toch laat dat ons er niet van weerhouden vandaag naar de dierentuin te gaan. De informatie gids beloofd ons kiwi's te zien en laten we eerlijk zijn daar zijn we voor gekomen. De buskaart wordt geregeld zodat we morgen verder trekken waarheen.. moeten we nog even uitvinden:D De eerste keer koken in een hostel hebben we ook overleeft tot nu toe nog geen rare klachten. Volgend verslag hopelijk wat uitgebreider! Heeel veel liefs

Ches&Em

• 18 Oktober 2014 - 10:03

Lisa Janssen:

Waaaah chicks ik vind jullie avontuur zo spannend!
    Ik volg jullie fanatiek via deze blogs en wil jullie heel veel plezier en succes wensen samen.
    Laat alle inspirerende en uitdagende momenten maar op jullie afkomen, GENIET:)

Dikke kus lisa

• 22 Oktober 2014 - 14:58

Gerry:

Lieve meisjes,
    Prachtig landschap met prachtige meiden.
    Zijn jullie al een beetje gewend aan reizen,backpacken en hostels?
    Hoop op verslagen en foto's om een beetje mee te reizen met jullie.
    Liefs,
    Gerry